בחירת משתלה איכותית

בחירת משתלה איכותית

בחירה נכונה של משתלה איכותית מתחילה בהגדרה שלכם למשתלה איכותית. עבור כל אחד ואחת מאיתנו יש אומנם קריטריונים שונים למשתלה איכותית אבל יחד עם זאת בהחלט ניתן למנות כמה תכונות שכולנו מתייחסים אליהם כשאנחנו אומרים “משתלה איכותית” – אנחנו מחפשים מקום עם שתילים עמידים שזוכים לתנאים נכונים, שירותיות טובה ומחירים נוחים. שלושת התנאים הללו נמצאים כאמור ברשימות של כולנו למשתלה איכותית. אז איך באמת מוצאים משתלה שעונה על הדרישות הללו?

 

  • המלצות – כמובן שהדרך הטובה ביותר להגיע למשתלה איכותית באמת היא לקבל המלצות חיוביות. המלצות שכאלה אפשר למצוא אצל חברים, קרובי משפחה, רשת האינטרנט כמובן עם כל האתרים והפורמים השונים שעוסקים בחקלאות. חשוב לזכור שמשתלות הן עסק לכל דבר וכעסקים עליהם לשווק את עצמם ולא פעם המהלכים השיווקיים הללו עלולים להיתפס כהמלצות. שימו לב למי ולמה אתם מקשיבים.
  • שיעורי בית – רכזו לעצמכם רשימה של 2-3 משתלות ובדקו אותן לעומק. כאמור רשת האינטרנט עשירה במידע אודות המשתלות השונות בארץ ודי בחיפוש קל ומהיר בכדי לקבל תמונה מועילה על כל משתלה ומשתלה. אם לא תשקיעו אתם עלולים למצוא את עצמכם מתעסקים עם עסק חובבני, עסק יקר, שירות גרוע ומה לא. הכל סביל אם כל מה שאתם מתכננים לקנות זה עציץ מחמר אבל לא אם אתם קונים אדמה, שתילים, פרחים או כל דבר בסגנון.
  • ביקור – במידה ומתאפשר לכם, במיוחד אם אתם מתכננים קניה, קניה, מאד מומלץ שתלכו לבקר במקום. סך הכל נחמד ללכת לראות משתלות ובאותה הזדמנות גם תוכלו לראות את ההיצע כולו, לחוות את איכות השירות בעצמכם, לבחון את התנאים בהם נמצאים העציצים, ובקיצור לחוות את המקום באופן מלא.