דברים שצרכים לדעת על שליחת זרי פרחים

דברים שצרכים לדעת על שליחת זרי פרחים

מתכננים לשלוח לבחירת ליבכם זר פרחים? או שאולי דווקא סידור פרחים מקסים למשרד החדש של בן הזוג? או זר מתוק לשמח את בת הזוג?

מצוין.

כפי שרובנו יודעים אין דבר יותר נפלא מלקבל פרחים בהפתעה מאדם שיקר לליבנו. פרחים מוסיפים צבע, פרחים מוסיפים יופי ומעלים חיוך על הפנים של כולם.

אחרי ההחלטה לשלוח פרחים יש עוד 2 החלטות חשובות לבצע האחת היא לבחור סידור או זר פרחים שמתאים למטרה והשנייה היא לבחור ספק משלוחי פרחים שיעשה את המשלוח עבורכם. שני הבחירות הללו יקבעו במידה רבה את איכות המתנה שלכם כמו גם את ההשפעה שתהיה לה על הצד המקבל. במאמר זה ננסה להעלות שאלות שיעזרו לכם להתמודד עם שתי הבחירות טוב יותר

 

  • למי מיועדים הפרחים? – יש הבדל עצום בבחירת משלוחי פרחים שהולכים להישלח לאישה איתה אתם מבלים את חייכם ופרחים שנשלחים לבחורה שיצאתם איתה לדייט אחד או שניים בדיוק כמו שיש הבדל בין בחירת זר פרחים לאבא שלכם או לחבר לעבודה. כל אחת ממערכות היחסים הללו מכתיבה סוג אחר של התייחסות שבתורה מכתיבה סוג אחר של פרחים.
  • מה אתם רוצים להשיג באמצעות המשלוח? – אף אחד לא מזמין משלוחי פרחים סתם. כל מי ששולח או שולחת פרחים מבקשים להשיג משהו, בין אם זה לנחם את הצד המקבל, לעודד אותם, להפגין תמיכה, אהבה, לחזר או להכיר תודה. הפרחים שמתכתבים עם המטרות הללו הם שונים לחלוטין, או שיותר מדויק יהיה לומר שסידור הפרחים הרלוונטי של כל אחד מהם שונה מאד מהסידור שמתאים לשני, הן מבחינת הצבעים, הן מבחינת סגנון השזירה ואפילו תזמן המשלוח.
  • מה אתם יודעים על המקבלים? – בכדי לבחור את הפרחים הנכונים כדאי לדעת כמה שיותר אודות האדם עבורו מיועדים הפרחים. הרבה פעמים במחשבה ראשונה נראה שאתם לא יודעים שום דבר שיכול לעזור אבל אם תנשמו עמוק ותנסו שנתי תוכלו לראות שמידע חיוני רב נמצא בהישג ידיכם פרטים פשוטים כמו צבעים מועדפים, עונת השנה החביבה עליהם, סגנון עיצוב מסוים שמקפיץ להם את הלב ואם יש לכם מזל ואתם יודעים מה הפרח המועדף עליהם אז בכלל טוב.