טבעון – סקירה מהשטח

טבעון - סקירה מהשטח

אחת לכמה שנים נראה כאילו יד מעלימה מגיעה ומערבלת את ענף הנופש המקומי ומגלה פעם אחר פעם מקומות חדשים שאף אחד לא חשב עליהם קודם. קריית טבעון היא בין המקומות הללו ..

אחת לכמה שנים נראה כאילו יד מעלימה מגיעה ומערבלת את ענף הנופש המקומי ומגלה פעם אחר פעם מקומות חדשים שאף אחד לא חשב עליהם קודם. קריית טבעון היא בין המקומות שהתגלו במהפך האחרון ומאז המקום מושך אליו עוד ועוד מבקרים, חלק אפילו מחליטים להשתקע והופכים לחלק מהתופעה הנהדרת הזאת שגדלה סביב המקום הכל כך קסום הזה.

מאיזה כיוון שלא תסתכלו עליה קריית טבעון פשוט נראית טוב. מרחוק הירוק קונה אותך, מקרוב יותר הגובה מתחיל להרשים ומעוד יותר קרוב הבנייה האירופאית, השילוב הכמעט הומוגני בין הטבע לבנייה, הריח והאווירה פשוט נכנסים ללב.

למה כדאי לבקר בקרית טבעון

אם מילים כמו “פסטורלי”, “רגוע”, “משוחרר”, ,איכותי” מדברות אליכם, המקום שלכם הוא בטבעון. מקום שאינו מבייש את שמו ומביא את הטבע ואת איכות החיים לקדמת הבמה. לאורכה ולרוחבה של הקריה ישנן אין ספור אפשרויות לעשות לאמא טבע קצת טוב – למחזר, לקנות בחנויות יד שנייה שמעבירות את הסחורה לנזקקים, לקנות עציץ קטן, או זר פרחים טבעון או פשוט לצאת החוצה ולשאוף את הריח. מעבר לחיבור אל הטבע יש עוד כמה סיבות מדוע כדאי לבקר בטבעון.

חוש הטעם – בין אם זה גורל או מחירי הדירות בת”א, טבעון בורכה בכמות מרשימה של אניני טעם שמבקשים פשוט להפיץ את בשורת הטעם לכל עבר. בין הרחובות תוכלו למצוא כמה וכמה שוקולטיירים מעולים, גבננים שמשקיעים שעות ארוכות בהשבחת מרכולתם, בתי קפה איכותיים שנותנים המון תשומת לב לאיכות הפולים והקלייה וישנן גם חנויות שמתמחות במרכולת המקומית ועוד לא הזכרנו את המסעדות השונות שנמצאות בתוך טבעון והסביבה הקרובה. חלק מאותן מסעדות זכו לביקורות חיוביות ביותר ע”י טובי מבקרי המזון בישראל ואחת הסיבות לכך היא הקשרים שיש למסעדות עם החקלאים ומגדיל הבשר והעופות במקום, חשוב לזכור שטבעון נמצאת באזור שעדיין מקושר לחקלאות, מה שמקנה לו גישה למוצרים טריים ואיכותיים במחירים נוחים.

היופי – תודות לחזות המהפנטת של המקום אפשר גם פשוט לשוטט ברחובות מבלי להיכנס לשום מקום, רק לתת לרגליים שלכם להוביל, בין נופים שנראים כאילו הם לא מכאן – סמטאות אירופאיות, יער שחובק את המקום מכל עבר, הרים משקיפים סביב, שדות של גידולים שונים, ציפורים מרהיבות עין מנגנות באוויר, כל אלה מתחברים יחדיו אל תמונה אחת שמושכת את כל המתבונן בה.

המחירים – טבעון היא אומנם ביתם של כמה וכמה בוטיקים יוקרתיים שמייצרים, כל אחד בתחומו הוא, מוצרי עבודת יד ברמה של מומחה, יחד עם זאת העדר הגורם המתווך פוטר מהצורך בצד שלישי כמו סופרמרקט או חברה יצרנית שימכרו את המוצר, מה שמאפשר מחירים ידידותיים בהרבה מאלה שמחכים לצרכנים במקומות אחרים.