יום האם – חגיגה של פרחים

יום האם - חגיגה של פרחים

אחרי יום האהבה יום האם הוא ללא ספק אחד מהימים המוצלחים ביותר של חנויות פרחים בכל רחבי העולם ואין זה פלא, פרחים יכולים לדבר אל ליבה של כל אישה ולהראות לה בדיוק עד כמה היא חשובה לכם בין אם מדובר בבת הזוג או באמא שלכם.

 

אחרי יום האהבה יום האם הוא ללא ספק אחד מהימים המוצלחים ביותר של חנויות פרחים בכל רחבי העולם ואין זה פלא, פרחים יכולים לדבר אל ליבה של כל אישה ולהראות לה בדיוק עד כמה היא חשובה לכם בין אם מדובר בבת הזוג או באמא שלכם.

 

טיפים לקניית פרחים ליום האם

 

נתחיל מהטיפ הבסיסי ביותר לרכישת פרחים ליום האם – בשום פנים ואופן אל תקנו עציצים, למרות שזה יכול להראות פתרון פרקטי למדי.

יש משהו מאד לא אישי ברכישת עציצים ויום האם הוא יום סופר אישי שפונקציונאליות לא משחקת בו שום תפקיד. אתם לא מחפשים משהו שיחזיק מעמד שנים אלא משהו שידליק לאמא שלכם אור בעיניים ויעלה חיוך על שפתיה.

חשיבה מוקדמת – אם אתם באמת רוצים לקנות זר פרחים מושלם תצטרכו להשקיע מעט חשיבה בנושא. הצעד הראשון הוא לקבוע את צורת התצוגה. האם אתם רוצים לשלוח סידור פרחים או שאולי להפתיע אותה דווקא בפרחים שיחכו בתוך אגרטל מקסים?
מה עם סידור פרחים רהבתני בצירוף שוקולדים משובחים? נתון חשוב שכדאי להתייחס אליו כאשר מרכיבים זר פרחים ליום האם הוא הנראות, חלק חשוב מנתינת פרחים היא היכולת של מקבלת המתנה לראות ולהראות אותה לכל מי שבא איתה במגע.

סוג הפרחים – נסו לחשוב על הפרחים שהיא הכי אוהבת וזכרו כי לכל אדם יש את עולם הדימויים שלו. עבור אישה אחת שיא האושר טמון בחמנייה אחת גדולה ויפה ואילו אישה אחרת תתחבר יותר לזר ורדים ססגוניים ולכן חשוב לנסות ולהתאים את הפרחים כמה שיותר אל המקבלת כולל כמובן התייחסות לצבעים מועדפים, סגנונות עיצוב שהיא אוהבת וכיוצ”ב.

נגיעות אישיות – תודות לרשת האינטרנט ולאתרים כמו זה המתמחים בריכוז אפשרויות למשלוחי פרחים ניתן כיום לשדרג כל משלוח ולהעשיר אותו עם תוספות מיוחדות החל מסלסילות ממתקים, שילוב של פרחי משי ושוקולד, בלוני הליום חגיגיים, ועד לערכות ספא מפנקות הכוללות חלוקים נעימים ומגבות מלטפות, למעשה השמיים הם הגבול ואם אתם מחפשים להשאיר רושם עז של אהבה בהחלט כדאי לכם לבחון את הנושא.

הפרטים הקטנים – לא פעם ולא פעמיים התוכניות המורכבות ביותר נכשלות בשל אי התעמקות בפרטים הקטנים ובמקרה הזה מדובר בפרטי המשלוח. שימו לב לכתובת, למספר הטלפון שהשארתם, לשעות בהן ביקשתם את המשלוח, קחו טווח זמן ראלי כולל כמה דקות איחור מצד השליח וכו’. אם לא תתייחסו לשאלות הללו בכובד ראש יכול מאד להיות שתמצאו את עצמכם בטלפון מנסים לברר למה המשלוח מעולם לא הגיע לייעודו.