ככה תקשטו את ביתכם למסיבת אהבה

ככה תקשטו את ביתכם למסיבת אהבה

יום האהבה ממשמש ובא ועל אף שמדובר רק בערב אחד בלבד ביכולתכם להפוך אותו לערב מלא קסם, רומנטיקה ואינטימיות שכל כך חסרה לנו במהלך השנה. מאמר זה יכול לעזור לכל מי שנודב או התנדב לערוך מסיבת אהבה ולא ממש יודע מאיפה להתחיל.

יום האהבה ממשמש ובא ועל אף שמדובר רק בערב אחד בלבד ביכולתכם להפוך אותו לערב מלא קסם, רומנטיקה ואינטימיות שכל כך חסרה לנו במהלך השנה.

מאמר זה יכול לעזור לכל מי שנודב או התנדב לערוך מסיבת אהבה ולא ממש יודע מאיפה להתחיל.
חלק גדול מאד מהצלחתה של מסיבת אהבה טמון בארגון נכון בכלל ובדקורציה מתאימה בפרט ולכן נתמקד בשני המרכיבים הללו.

ארגון מקדים

עוד לפני שאתם מתחילים בקניית קישוטים ליום האהבה ובטח ובטח לפני שתולים אותם כדאי לפתוח בניקוי טוב ועמוק. יום האהבה מגיע לקראת סוף החורף וסביר מאד להניח שלא מעט דברים עמדו במקומם ללא אוורור או ניקיון זה זמן מה, נצלו את ההזדמנות להכניס אוויר חדש לחלל, לנקות אבק, לטאטא ולהחזיר את תחושת הפתיחות שמאפיינת בדרך כלל את חודשי הקיץ על ידי סילוק פרטים מיותרים מהמדפים, צעצועים שהצטברו בפינה, ערמת ספרים שממתינה לקריאה, את כולם יש לפרק ולסדר במקום בכדי “לשחרר” את החלל.

 

קישוטים ליום האהבה

לאחר שניקיתם את שאריות החורף והחדר מוכן להתקשט תוכלו לבחור באחת משתי דרכים, או ללכת ולרכוש קישוטים מוכנים ליום האהבה או להפוך את זה לפרויקט יצירה מדליק שאפשר לעשות עם בני הזוג ו/או הילדים ואפשר גם לשלב בין השתיים, להכין כמה דברים יחד ובנוסף גם לקנות אלמנטים מוכנים כמו לבבות בגדלים שונים, סרטים מיוחדים בגוונים של אדום וורוד, בלונים עם כיתוב מתאים וכמובן פרחים, כמה שיותר יותר טוב. ורדים אדומים, סחלבים רומנטיים, צבעונים פתוחים וריחניים, אין דבר שמתכתב יותר טוב עם יום האהבה מלבבות ופרחים.

> להזמנת פרחים ליום האהבה

נסו לראות אם יש לכם בבית דברים שניתן לשלב במערך הקישוטים מבלי לשבור את המוטיב האדום-ורוד-לבן שכל כך מאפיין את החג הרומנטי הזה כמו למשל מפה צחורה, בד קטיפה אדום עמוק שאפשר לפרוס על הספה, ציפות ורדרדות לכריות וכיוצ”ב.
באופן כללי קישוטים ליום האהבה יכולים להיות פחות או יותר מה שבא לכם אבל חשוב מאד לבדוק עם כל הוספת פריט דקורטיבי כזה או אחר שאתם לא מעמיסים על החלל ויוצרים תחושת מחנק או כבדות.

 

טיפ קטן בנוגע לקישוטים למסיבת אהבה – בדרך כלל במסיבות יום האהבה בדיוק כמו בכל מסיבה אחרת יש יין וגם בופה קטן או גדול ודברים עלולים להישפך, ללכלך ולהרוס, לכן מאד לא כדאי להוציא החוצה פרטים בעלי ערך סנטימנטאלי או ערך כספי גבוה מידי.