מתי לתת פרחים לבחורה?

מתי לתת פרחים לבחורה?

זוהי שאלה מאד קשה לבחורים רבים. במצבים בהם מדובר בנתינת פרחים לאנשים כהפגנת סימפטיה, השתתפות בצער במצבי אבל, רכישת פרחים עבור חברים או בני משפחה שנמצאים בבית חולים, בכל אלה לאף אחד אין בעיה ומאד ברור מה עושים ואיך. המצבים בהם העניינים הופכים למורכבים יותר הם מצבים בהם גברים רוצים לקנות פרחים לנשים שאיתן הם יוצאים ואפילו לנשים שאיתן הם מבלים את חייהם.

 

לכל הגברים שעוד לא ממש ברור להם על מה כל ההמולה הנה משפט חוכמה קטן שיכול לשנות לכם את כל מערכת היחסים – נתינת פרחים לנשים היא אחת מהמחווה הפשוטות, הקלות, הלא יקרות והאפקטיביות ביותר להראות לגברות של חייכם בדיוק עד כמה אתם אוהבים אותן. די במחווה שכזאת בכדי לקבל משוב חיובי ביותר שיכול להתחרות בכבוד עם מתנות יוקרתיות ויקרות הרבה יותר.


הפילוסוף העסקי ג’ים רות סיפר פעם סיפור על נסיעה עסקית אחת אליה יצא עם אשתו. במסגרת אותה נסיעה התהלכו שניהם ברחוב, משוחחים בעודו שם לב לאדם המוכר וורדים. הוא קנה לאשתו וורד אדום אחד בודד ב-2 דולר ואשתו נשאה את הפרח המרשים במשך כל היום ולא הפסיקה להתענג על קניית הוורד כמו גם על תגובותיהם של האנשים שראו אותה מחזיקה את המתנה המקסימה, תגובות כמו “ואו, את בטח אישה מיוחדת מאד אם הגבר שלך קנה לך פרח כזה יפה” או “את נשואה לגבר מיוחד”. 

מאוחר יותר, עם שובם למלון הלילה נגמר טוב בדיוק כמו היום. את הסיפור סוגר ג’ים בשאלה – “מה עוד אפשר לבקש ממתנה ב-2 דולר?” אז אצלנו אומנם לא משלמים בדולרים והפרח לא חייב להיות וורד אבל הפואנטה הבלתי מעורערת היא שקניית פרחים היא חתיכת עסקה.

 

רוב הגברים לא באמת מבינים למה נשים עושות כזה סיפור מקניית פרחים או מדוע הן חושבות שזאת מחווה כזאת רומנטית אבל עם עובדות לא מתווכחים. הפרחים לא חייבים להיות מתוחכמים או יקרים, ממש אין חובה להתמקד דווקא בפרחים אקזוטיים או נדירים, העיקר במקרה הזה זאת הכוונה למרות שאין לזלזל ולרכוש פרחים שנראים מוזנחים או כאלה שאיבדו את החן שלהם ואם אתם רוצים להרוויח כמה נקודות נוספות תוכלו להוסיף לסידור הפרחים גם חבילת שוקולד משובחת וכרטיס עם כמה מילים רכות. דרך נוספת לשדרג את כל הסיפור היא לרכוש פרחים דווקא כשאין שום סיבה לעשות זאת – ההתרגשות מובטחת.