פרחים באביב – סמל פריחה והתחדשות:

פרחים באביב

 מה יותר מתאים מפרחים לבשר את בוא האביב

 

לכל אחת מעונות השנה יש את הקסם שלה ואת הסמלים שמייצגים אותה הכי טוב. הקיץ מתקשר אצל רוב הישראלים לים, שמש, ריח של קרם שיזוף, ארטיק, אבטיח קר. החורף מתקשר לפוך, מרק רותח, תה מהביל, אפרוריות, הסתיו, אחת העונות הקצרות ביותר בישראל צובע את הכל בגוונים של חום והאביב מתקשר איך לא – לפרחים.


במשך התקופה הזאת, לאן שלא תלכו, בראות הירוקות של העיר, בשדות הפתוחים של הכפר, בתוך הבית על השולחן ובחצר. בכל מקום תפגשו פרחים ססגוניים המעניקים מיופיים המופלא וזה גם מה שהופך אותם למתנה כל כך מוצלחת, הסימבוליות שעומדת מאחורי הפרחים, סימבוליות שמתייחסת למילים כמו צמיחה, התחדשות, פריון. מי לא ירצה להתחבר לערכים הללו?

איך לבחור פרחים לאביב?


למרות שמקובל לחשוב שבחירת פרחים היא משהו שאפשר לעשות “על הדרך”, למעשה מדובר במשימה מאתגרת, במיוחד בתקופת האביב בה ההצעה יכול לבלבל גם את הלקוח הנחרץ ביותר. כיצד אם כך אפשר לבחור בתבונה זר פרחים אביבי מרשים וקולע?
קודם כל חשוב להבין כמה כסף אתם מוכנים להשקיע ברכישת הזר, כפי שציינו מדובר בתקופה בה ההצעה פשוט בלתי ניגמר, במיוחד אם מתייחסים גם לכל הפרחים המיובאים שמגיעים עם ניחוחות ומרקמים אחרים מאלו שיש לנו בארץ, המבחר הזה מגיע גם אם מבחר של מחירים, החל מכמה עשרות שקלים ועד לכמה מאות כאשר ההבדלים תלויים במרכיבים כמו גודל, איכות, סוג וכו’. אם תחליטו מראש כמה מתאים לכם להוציא על זר פרחים אביבי תוכלו מראש לצמצם את מידת הבלבול ולהתמקד אך ורק בזרים רלוונטיים.
לאחר שסגרתם על טווח מחירים ראלי כדאי שתבינו למי מיועד הזר ולשם מה. זר לעמית בעבודה שזכה לקידום יראה שונה מאד מזר ליום הולדת של בת הזוג כמו גם מזר שמיועד לקשט את שולחן הסדר למשל. לכל אחת ואחת מהאפשרויות הללו ישנם מאפיינים שונים שכדאי להביא בחשבון כשבוחרים את הזר.
עכשיו כל מה שנותר זה להחליט אם קונים דרך רשת האינטרנט או באמצעות אחת מאין ספור חנויות הפרחים הפזורות בארץ. לכל אחת מהדרכים הללו ישנן יתרונות וחסרונות שאין זה המקום להיכנס אליהם אבל כן נאצר שיותר ויותר ישראלים בוחרים לרכשו פרחים דרך הרשת ולא דרך החנויות הקונבנציונאליות, במיוחד מפאת שיקולי נוחות ומחיר.

טיפ אחרון לסיום – כשאתם מתבוננים בתמונות של הפרחים או בפרחים עצמם קחו כמה רגעים ונסו להרגיש מה באמת מקרין את מה שאתם מנסים לומר. עזבו את הגודל, המחיר וכל המשתנים הטכניים ונסו להרגיש מה באמת עובד.