רומנטיקה בתל אביב

רומנטיקה בתל אביב

בשנים האחרונות העיר תל אביב עוברת מהפך של ממש ומתחברת שוב לשורשיה האירופאים, הרומנטיים ומאפשרת לזוגות צעירים וצעירים בנפשם לחגוג את האהבה באין ספור דרכים…

בשנים האחרונות העיר תל אביב עוברת מהפך של ממש ומתחברת שוב לשורשיה האירופאים, הרומנטיים ומאפשרת לזוגות צעירים וצעירים בנפשם לחגוג את האהבה באין ספור דרכים.
במאמר זה ננסה לגלות לכם כמה מהסודות האינטימיים הקסומים ביותר של העיר המופלאה הזאת כדי שפעם הבאה שאתם באזור לא תצטרכו לחשוב יותר מידי.

לאן ללכת?

מה מתחבר יותר טוב לרומנטיקה מאשר פרחים? ואם מישהו אמר לכם שאין פרחים בתל אביב הוא פשוט הטעה אתכם ובגדול. כחלק מאותו מהפך שהזכרנו בפתיחה העיר תל אביב עברה שיפוץ יסודי ובעיר הלכו וצמחו להן כמה וכמה שדרות מרהיבות עין, ריאות ירוקות בסדרי גודל שונים עמוסות פרחים, עצים, מדשאות ירוקות, ועל כל זה מגיעים הספסלים הנוחים לעצירות מידי פעם, בתי הקפה שישמחו להציע לכם כוס שתייה חמה או משהו לנשנש. מעבר לשדרות ישנם כמה מוקדים משגעים ביופיים כשהחדשים ביותר שבהם הוא מתחם הבימה המתחדש שהולך והופך לפלא ארכיטקטוני של ממש עם בריכת מים שטוחה, גן בפלס נמוך ועיצוב נקי ואטרקטיבי.
הנקודה השנייה היא כיכר רבין, לשעבר כיכר מלכי ישראל, שמגישה למבקריה בריכה קומה ובה לוטוסים, דגיגי זהב ושטחי ישיבה נוחים.
די בביקור בין האתרים המומלצים הללו והשדרה בכדי לחוש את הרומנטיקה עולה על גדותיה.
 

מה לעשות?

לאלו מכם שאוהבים להיות פעילים העיר תל אביב מציעה מבחר מסחרר של אטרקציות החל מפאבים שהפכו עם הזמן למוסדות תרבות של ממש, תיאטראות, במות פתוחות, תערוכות, חנויות שונות ומשונות, בכל אחד מהמקומות הללו ניתן להעביר ערב שלם בכיף או סתם לקפוץ לביקור של כמה שעות בשניים, מנותקים מהעולם. אם אתם מהסוג היותר מתפנק תוכלו לבחור לבלות בכל אחד מבתי הספא האיכותיים שפועלים בעיר ולהתמסר למגע ידם של מעסים מקצועיים שידעו בדיוק מה לעשות עם המתח בגוף שלכם. ויש גם גני שעשועים שיקפיצו לכם את הלב עם רכבות ההרים וגלגל הענק, סיורים ליליים ועוד.

איפה לאכול? 

אין זוג שלא אוהב לצאת לארוחות רומנטיות יחד. יש משהו בהתעוררות חוש הטעם שמביא איתו גם לא מעט חושניות ותל אביב בהחלט יכולה לספק את הסחורה עם מגוון ארוחות מיוחדות לזוגות מלאות במנות טעימות שמגיעות מהלב ונכנסות אל הלב. בחלק גדול מהמסעדות תוכלו למצוא את הארוחות הללו במחירים משתלמים במיוחד ובחלק תזכו גם לפינוקים כמו כוס יין או קינוח מתנה ללא תוספת תשלום.

כפי שניתן לראות מהרשימה המאוד קצרה הזאת, האהבה פורחת בתל אביב. בואו לפרוח איתה!