רעיונות וטיפים לט”ו באב – יום האהבה

רעיונות וטיפים לט"ו באב - יום האהבה

ט”ו באב, יום האהבה הישראלי הוא אחד מהחגים הבודדים בתרבות הישראלית שאינו מסמל קרב או מלחמה דרמטית, חג בו אף אחד לא הפסיד ו/או ניצח. יום האהבה כשמו כן הוא, חוגג את האהבה על כל נפלאותיה. זו הזדמנות מצוינת לחזק קשר רומנטי שקיים או לאזור אומץ ולנסות לבנות קשר חדש. כך או כך סיכויי ההצלחה של כל פעולה שלא תעשו לכבוד ט”ו באב טמון ברעיון, רעיון מוצלח ייקח אתכם עמוק אל לוח ליבם של אהובי נפשכם ואילו רעיון גרוע עלול לעלות לכם בסיכוי היחיד לפתוח במערכת יחסים ספציפית. במאמר זה אספנו עבורכם כמה וכמה רעיונות מדליקים לדברים שאפשר לעשות ביום האהבה, בחרו אחד מהם ותוכלו להיות בטוחים שאתם בדרך למשהו טוב.

פרחים – כן, כן, ברור שנזכיר רכישת פרחים ליום האהבה. הרי אין חיבור יותר טבעי מאהבה ופרחים, איזה פרחים שאתם רוצים באיזו דרך שמתאימה לכם. תוכלו להפתיע את אהבתכם עם משלוח פרחים רומנטי בליווי חבילת שוקולד משובחת, תוכלו לצרף את הזר המקסים שלכם כשי בתחילתו של ערב מופלא או לדאוג שהדבר הראשון שהיא או הוא יראו בבוקרו של יום האהבה הוא סידור הפרחים המשגע שלכם. פרחים יכולים להיות ה-דבר או תוספת מומלצת ביותר שיכולה לשדרג כל דבר אחר.

כרטיס ברכה – יכול להיות שבשנייה הראשונה שקראתם את המונח “כרטיס ברכה” תהיתם מה הוא בדיוק עושה במאמר על ט”ו באב, במיוחד אם אתם שיכים למין הגברי. הרי כרטיסי ברכה נותנים בחתונות, בימי הולדת, לא ביום האהבה. אז זהו שטעות בידיכם. כרטיס ברכה מושקע שנכתב מכל הלב ועם רצון אמיתי לתת לאהבה שלכם מילים יכול להיות תוסף מדהים ליום האהבה שלכם. בסופו של דבר כולנו אוהבים לשמוע את כל המילים המתוקות והיפות האלה אז למה שלא לנצל את המאורע ולכתוב אותן?

זה לא ה-מה זה ה-איך – הרבה זוגות קופצים על המציאה ובמידה רבה מנצלים את החג בשביל ללכת על גדול וכמובן שאין בכך שום דבר רע אבל בשביל לחגוג את יום האהבה לא חייבים להפגיז ולבחור בדבר הכי הכי, בטח ובטח לא אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם וכל הבלגאן רק יעמיס ויגרום לתחושה לא נעימה. ט”ו באב יכול לרגש עד מאד גם כשהוא מסתכם בארוחה משובחת במסעדה, סרט מלא אהבה, הליכה על חוף הים או בילוי אחר. הסוד נמצא באיך נעשה כל הסיפור. אם משקיעים מרצון ובאמת חושבים כל הזמן על בן או בת הזוג בעת התכנון אין סיכוי להיכשל.